SaYa SayaNg AnDa :)

Sunday, May 2, 2010

Dok rumah aje hari Ahad.....

Tengah basuh baju. Hahaha! Tipu! Tengah menaip. Tapi mesin yang tolong basuh baju.

Semenjak dah ada keja yang membz je ni. *chewah* Memang koser la aku nak basuh baju guna tangan macam zaman-zaman dok kolej dulu. Kasar kulit tangan i tau. Hakhakhak!

Kat rumah laki aku ni mesin basuh manual. Aku suruh beli auto dia tak nak. Dia kata nanti aku jadi lagi malas. Muakaka! Kata teknologi. Harus la aku nak gunakan sepenuhnya. Boleh aku blogging sepenuh hati kan. Huahuaha!

Kat rumah sewa pun aku beli mesin basuh auto ok. Eh, bukan aku beli. Akak aku. Dia bayar. Hehehe! 7 kg lagi gitu. Ntah apa nak sumbat dalam tu pun tak tau. Lepas tu tengok bil letrik hujung bulan nanges. Hahaha!

Apa keja dok mengadap lappy hari ahad ni?

Sebab aku bosan. Abang Misai keja. Bosan! Bosan! Hari ahad orang cuti dia keja. Nak mesra-mesra manja-manja pun tak boleh. Dah la bini dia ni balik seminggu sekali aje. Hukhukhuk...

Kalau tak sekarang mesti aku dah ada kat Jusco.

Mata dah terbayang legging melambai-lambai.

No comments: