SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, May 7, 2010

Cepat la nak balik ni....

Dah nak balik! Yeayyyy!!!! *goyang bontot yang besar ni*

Tapi tren lambat lagi la. Pukul 11.30. Sempat la balik mandi manda, wangi-wangi jumpa laki aku esok.

Wakakaka!

Wangi la sangatttt... Kalau dah tido dalam tren tu confirm la meleleh ayaq liuq basi. Terus masam balik. Ceh...

Amir demam la...

Abang Misai msg bagitau pagi tadi badan Amir panas. Tapi minum semua ok la. Maybe sebab nak tumbuh gigi kot. 

Sebab aku balik rumah last week, Amir keja dia asek la nak menggigit. Baju dia gigit. Jari aku pun dia sebat jugak.

Dah la sebelum aku balik hari tu dia muntah. Selambak atas lantai. Masa tu baru lepas mandikan dia.

Dah muntah ingat jadi lembik la. Oh... tidak.... Dia tepuk pulak muntah dia.

Adoi la... Sabor aje la budak bertuah tu.

Rindunya...

Rasa macam nak hijack tren tu terussss sampai Bukit Mertajam tak payah stop mana-mana dah.

Hahaha! Sewel.

 

No comments: