SaYa SayaNg AnDa :)

Monday, May 10, 2010

Penat gila

Aku kat opis. Baru sampai dari Penang. Tapi balik rumah dulu la mandi.

Ingat tadi nak direct ke opis je. Sebab tren dari Penang delay lama gila. Patut pukul 9 dah gerak tapi delay sampai pukul 12.

Hangin kuskus aje aku. Dah la bos tu tak reti consider aku ni weekend dok ulang alik ke kampung. Karang dibuatnya dia nak buat meeting tergempar lepas tu tak nampak muka aku mula la jadi singa jadian.

Sampai KL Sentral pukul 7.30. Naik pulak komuter. Lepas tu jadi sekor sardin. Terpeleot kaki aku menahan orang berasak-asak. Dah la aku bawak barang banyak. Dengan kotak gedabak macam nak menjual barang. 

Lepas tu dengan budak sebelah keja dok menjeling aku rasa nak korek aje mata ko. Dah tau beg aku gedabak yang ko menyelit belakang aku buat apa. Bila tersenggol-senggol kena dia nak jeling-jeling. Senyum apa pun tak. Ingat ko sorang aje penat ke senah?

Sepanjang ke Shah Alam aku terpaksa berdiri. Dengan berpeluh-peluh dok tersepit tepi pintu.

Haaarrggghhhh!!!! Nak tukar jadi raksasa aje rasa la.

Ok la. Aku nak settle keja jap.

p/s : Selamat hari ibu pada semua ibu, mama, ummi, mak, ma even apa pun gelaran anda. Tak terlambat lagi aku nak wish kan. Sebab weekend aku memang tak online langsung.

 

No comments: