SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, May 25, 2010

Amir ok :)

Yeee.. aku balik kejap tadi. Just nak jenguk aje. 

Pengasuh tu kata Amir dah ok. Dia nak sms tadi tapi cdt pulak ilek pocik.

Tak apa la. Lepas ni ummi tak risau dah nak biar Amir kat pengasuh.

So, boleh la aku makan dengan tenang sekarang. Hahaha! Tadi sampai tak lalu nak makan dok teringat takut Amir buat perangai.




4 comments:

puterikurekure said...

yeayyyy!!!!!!!! amir clever boy!
:)

Suliana said...

haa.. kan dah kata.. dia kena biar dia sorang2, biasa la anak klu tgk muka mak, mesti nangis nye.. ready utk esok plak..haha

Sharinginfoz said...

baguslah amir ok aja

ejaMaria said...

ha... betulkan... biar je... nnt dia pandai... kan dia mmg pandai :)