SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, May 20, 2010

Bukan makan daging goreng kunyit. Tapi....

Baru je lepas makan. Alhamdulillah...

Bukan makan daging goreng kunyit. Tapi kobis goreng kunyit. Huhuhu... Teringin sangat daging goreng kunyit tu. Tapi bila dah panjat tingkat 5 ni memang harapan tipis nak turun pi kedai ke apa.

Balik tadi malas sangat nak menyinggah. Dah sampai rumah, selongkar-selongkar peti ais masak aje la apa yang ada. Hahaha! Sudahnya kobis yang aku goreng kunyit kan.

N telur mata masak sambal. 

Kira ok la tu. Maybe esok aku akan gigih mencari daging goreng kunyit sebelum balik kampung. Hahaha!

Dah, aku nak menuai kebun jap lepas tu sambung kemas rumah. Hehehe... Ntah apa-apa la aku ni malam-malam baru nak mengemas.

2 comments:

Sharinginfoz said...

kobis goreng kunyit hmm tak pernah pulak makan suka ayam goreng kunyit

Apasal Tak Nak Beli Brg Online

aMiYs said...

sharinginfoz - ahahaha.. kobis tu goreng aje mcm biasa.. tmbh sikit serbuk kunyit kasi nmpk kuning... mcm kat kedai mamak tu.. hehehe...