SaYa SayaNg AnDa :)

Monday, May 3, 2010

Gemuk? Nehi!!!!

Dari pagi sampai tengahari meeting. Sampai rasa nak muntah dalam bilik meeting. Aku keluar kejap mula la ada yang mencari. Tapi bila masuk tak tanya apa-apa pun kat aku.

Sebab dah otak macam tepu gila lepas abes meeting berdesup aku keluar. Ikut staf aku pi opis 1 lagi hantar punch card n report attendance budak-budak tu.

Tekak pulak tiba-tiba rasa nak minum coke. Yang staf aku ni teringin nak minum ice lemon tea.

Dan sebab nak berjalan pun dah terlampau 'rajin' kitorang cari drive tru aje. Hahaha!

Ke drive tru KFC. Aku beli snack plate pulakkkk.... Air pepsi lor pengganti coke. KFC mana ada coke. Abes pulak tu aku sental semua coleslaw, mashed potato, roti dengan ayam 2 ketul tu. Huhuhu!

Padahal pagi tadi time meeting dah melantak nasi dagang dengan 2 ketul ayam kari. Aku tak suka makan nasi dagang dengan kari tongkol tu. Padahal tu la yang orang kata sedap. Kalau tadi ada kari tongkol sesaje confirm aku tak makan. 

Itu la feveret bos aku. Asal dia chair meeting mesti makan nasi dagang. Dah berangin-angin badan aku ni makan pulut je.

Balik kampung hari tu laki aku dengan selamba sound,

'Ummi dah gemuk.'


Ahhhhh... Shadap u!



No comments: