SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, May 6, 2010

Lupa lagi

Hari ni dengan semalam hari pelupa aku kot.

Semalam ingat nak buat keja kat rumah. Tapi lupa bawak balik pen drive. Maka melongo dan terus masuk tido.

Bangun pagi ni kepala weng-weng terlebih tido ke apa pun aku tak tau. Sampai sekarang pun pening. Drive rasa macam drive atas angin je.

Sampai opis baru perasan hp tertinggal kat rumah.

Bagus betul lah.

Aku dah makin pelupa.

Esok lusa jalan nak balik rumah pun aku lupa.

3 comments:

Sharinginfoz said...

hmmm tak apalah nak buat macam mana kan.. kadang2 terlupa..... manusia kan.....

Pandangan Mengenai GST

puterikurekure said...

jangan lupa jalan balek rumah. lupa jalan pegi ofis digalakkan. hahaha~

AngahSayang2314 said...

hehehe.. lupa jgn pulang la... ok tak pe jgn lupa suami dah bahaya tue hehehe..

** saja jer singgah..