SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, May 20, 2010

Macam mana nak kecikkan bontot?

Siapa-siapa yang dok bagi komen, sorry tak dapat publish. Ntah problem apa ntah. Aku tengok kat email ada. Tapi bila nak publish keluar la segala kod mak nenek ntah apa aku tak faham. Tapi kalau dah ok aku publish tau.

Siapa-siapa ada petua macam mana nak mengecikkan bontot?

Huhuhu...

Ye... Bontot aku dah makin besar melebar dah ni. Kain baju kurung aku ni sendat tang bontot sesaje. 

Pinggang semua ok. Tang bontot yang tak boleh blah sangat tu.

Seluar jeans lama aku sebelum preggy dulu pun tak muat sebab bontot ni la. Huwaaaa!!!!

Ada sehelai seluar jeans gedabak aku dok pelasah pi mai pi mai balik kampung tu dah koyak tang bontot jugak. Adoi laaa... Perasan pun masa balik kampung last week. Ntah siapa la yang nampak kan. Hahaha! Bongok je rasa.

Tolong bagi aku petua cepat. Sebelum aku emo sebab bontot besar. Muakaka!

2 comments:

Suliana said...

aku pun tak leh nak baca komen weh.. coment ada, bila klik, hilang..huhu..

besaw noo ke bontot ko tu, nape tak tempek gambar je??haha.. besar2 senang nak beranak..

puterikurekure said...

ok. tang ni kite pon tak dapat nak bagi petua. sebab bonto ku ini juga makin melebauuu dengan jayanyaaaa!

haihhh~