SaYa SayaNg AnDa :)

Saturday, May 29, 2010

Berdua saje :)

Berdua aje dengan Amir pagi ni. Huhu...

Amir tengah tido tu. Time ni la nak online pun. Kalau Amir dah bangun jangan harap. Dia pun sibuk nak main mouse, kemas rumah, panjat sana sini nak berdiri. Harus la aku nak buat keja pun tak senang.

Pi dapur karang terkodek-kodek dia ke dapur. Nak tolong masak kot. Hahaha..

Kalau dia dok senyap sorang-sorang kat depan aku pulak yang risau. Ye la, main berdiri-berdiri macam dah terror siap lepas tangan sebelah lagi. Karang berdentum dah benjol sana sini pulak.

Petang semalam ingat nak bawak Amir keluar jalan-jalan. Tapi hujan lebat pulak. Bawak turun bawah kejap aje la.

Itu pun aku dah berpeluh setengah liter. Ko, nak mengendong si Amir yang dah 8 kilo kot naik turun tingkat 5. Mau tak keluar segala urat dawai aku. Muahaha!

Tengok la petang ni macam mana. Kalau cerah mengilih boleh la keluar jalan-jalan.

:):):)




No comments: