SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, May 12, 2010

Esok ke klinik kita

Baru la abes meeting. Dah pukul 7 baru abes meeting. Terus rasa macam nak pengsan. Arrgggghhhh!!!!

Baru aje simpan niat nak balik awal. Dah tak dapat. hahaha! Padan muka.

Esok masuk lewat la. Bukan suka suki masuk lewat ye. Saya mau ke klinik. Nak tengok result darah aku tu dah keluar ke belum. Kalau belum mengucap panjang-panjang, tarik nafasssss.... Hembussss... Sabarrrrr....

Patutnya appointment aku hari ni. Tapi dah hari ni ada meeting pi esok pagi aje la. Boleh aku ke pos opis jap nak pos barang hadiah untuk pemenang contest kat blog kedai aku tu.


Dah la sakit perut ni.


Adudududu...


Nak makan menstrual macam tak ada stok. Makan paracetamol aje, boleh ke? Huhuhu... 


Oh, meeting tadi makan roti jala yang asyiikkkkk... Sedap ko. Aku siap tapau bawak balik ni. ;p Banyak lebih. Hehehe... Kata aje gomen potong bajet la, apa la. Tapi opis aku makan meriah jugak.


Ok la. Aku nak melepak jap. Nak kurangkan sakit perut sebelum blah balik. Karang tengah sakit-sakit drive kesudahan aku drive dalam longkang pulak.


Tata!



No comments: