SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, May 19, 2010

YOUTH'10 Festival, PWTC Kuala Lumpur 28-30 Mei 2010

Ni nak promote ni. Mukadimah tak ada terus nak promote. Hahaha!

Siapa-siapa yang suka festival-festival ni. Terutamanya anak-anak muda belia la ye. Yang pokcik mokcik tu idok le tak boleh pi. Tapi festival ni untuk youths sahaje. Anda youth kah?

So mari la ke YOUTH'10 Festival *klik la kalau berminat nak tau ye* yang akan diadakan secara besar-besaran untuk mengumpul seberapa ramai youth kat Malaysia ni. 

Festival ni akan diadakan dari 28-30 Mei 2010 di PWTC KL.

Macam-macam ado la kat festival tu.

Kalau suka havoc-havoc, gumbira-gumbira nak cari jodoh ke. Ahahaha... Sempat lagi nak mencari jodoh tu. Boleh la meramaikan majlis.

Nak masuk boleh la dapatkan free passes. 

Senang cerita nak tau banyak tengok aje kat sini.

Ok, itu saje. Daaaa!

2 comments:

Benz said...

aku youth lagi ke? nak cari jodoh ni. muahahahahaa~~!!!

erosyie77 said...

CAMNE NK DPT FREE PASS BLEH BGTAU