SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, May 14, 2010

Amir sedang gigih belajar duduk

Amir sekarang tengah gigih belajar nak duduk. Nak duduk sendiri dia tak berapa pandai lagi. Tapi kalau orang ada kat sebelah laju la dia paut-paut lepas tu duduk.

Tapi pesen dia nak belajar tu amat menghorrorkan aku. Hahaha!


Sebab dia suka mengiring. Lepas tu kaki dok bersilang-silang. Badan dah nampak macam tak seimbang la. Kejap-kejap macam nak terbalik ke belakang.

 Macam tu la gayanya. Hahaha!

Memang kalau dah dia buat gaya gini terus aku lari-lari duduk belakang dia. Takut terbalik gedebum lepas tu melalak. Tapi Amir boleh gelak-gelak ye tengok muka cemas ummi dia. 

Mesti tak lama lagi dah pandai duduk sendiri.


3 comments:

ejaMaria said...

wah... tak lama lagi dah stabil... dia buat la keje mengemas sambil duduk pulak... hehehehe... sabor lagi...

puterikurekure said...

alolo...pandainyee....
khalish pandai melutut paut kat org je.

AngahSayang2314 said...

bagus betul amir berusaha..cayok2