SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, May 25, 2010

Lenguh 1 badan

Badan adalah lenguh-lenguh hari ni.

Dari tangan sampai ke kaki la lenguh dia. Sebab Amir sepanjang ada dekat rumah keja mengempeng aje dengan ummi. Haha!

Ummi pi dapur pun dia cari jugak.

Pagi tadi time aku bangun tido Amir tak bangun lagi. So, aku pi la dapur basuh-basuh botol dia n masak air. Toleh-toleh tengok dia dah tak ada kat tilam. Berderau darah aku.

Lari-lari ke depan tengok dia dah nak masuk bilik.

Alahai anak ummi. Cari abah dia la tu. 

Dia macam pelik-pelik apesal sunyi aje dalam bilik.

Kesian anak ummi.

Sabar ye. Lagi sebulan abah abes kursus. Nanti abah datang tengok Amir. 






2 comments:

AngahSayang2314 said...

ciannya... amir sayup angah dengar

PearlnScarf said...

hai :)