SaYa SayaNg AnDa :)

Monday, May 17, 2010

Patut ke tak aku bawak Amir ke Shah Alam?

Sebab laki aku ni main tarik tali. Kejap macam nak bagi. Kejap lagi tak nak bagi.

Dia cakap takut Amir tak sesuai @ tak selesa @ dengan erti kata lain tak suka dok dengan aku.

Sebulan aje pun. Macam aku tak reti nak jaga anak la pulak. Mentang-mentang selama ni Amir dok dengan dia. Apa aku buat ada aje tak kena.

Pegang Amir macam tu tak kena. Itu tak kena. Ini tak kena.

Siap dah cakap awal-awal, kalau dalam seminggu tu Amir tak boleh adapt bawak Amir balik kampung.

Macam tu baik dari awal tak payah bagi aku bawak. Senang cerita. 

Aku emo!

 

4 comments:

AngahSayang2314 said...

kesian amy kan... kalau angah ada tempat amy tak bole la.. anak tue angah sayang sangat... angah sanggup berkorban

Mr & Mrs MonDoK said...

.:: Try je bawak balik s alam dulu... Kat sana pon dia biasa ngan pengasuh, insya-Allah tmpt lain pon sama gak, biasa la nk adapt ngan suasana baru... Kena amik masa... ::.

zee nazeri said...

Sokong Amir ke Shah Alam..
Dont worry abg misai..
Naluri ibu adelah segala2nya..

puterikurekure said...

amir kat s. alam!!!!
i vote for s.alam.