SaYa SayaNg AnDa :)

Monday, May 24, 2010

Aku yang sentimental tiba-tiba

Abang Misai baru aje bertolak balik kampung pukul 8.30 tadi. Tiba-tiba rasa macam sayu-sayu. Apesal ntah nak sentimental.

Muhammad Amir dah tido. Tadi lepas abah dia balik Amir dok tercari-cari. Dia pi masuk bilik tapi tengok tak ada orang. T_T

Aku yang nak nangis tengok. Ye la, Amir kan manja dengan abah dia. Tido pun selalu bawah ketiak abah.

Ni tengah blur pikir macam mana la Amir esok ni. Sebab dia dah kenal orang. Hari tu pun aku tinggalkan kejap dengan adik aku sebab aku kena pi opis ahad tu dia dah melalak. Dia tak kenal adik aku sebab tak selalu jumpa.

Esok ni jenuh la nak tinggalkan dia.

Hukhukhuk...

Mesti tak sampai hati.

Tadi pun dia macam dah nak melalak masa pi jenguk rumah pengasuh tu.

Amir jangan meragam ek esok. Ummi pi keja kejap je.







3 comments:

@e_da said...

amir dah duk dgn amiys ya... alhamdulillah.. tp kesian plak jauh ngan ayah dia...jgn dia demam sudah la... sian amir.. moga amir serasi di tempat baru ye syg.....

ejaMaria said...

malam2 time nak lena, bisik2 la kat amir : esok umi keje, duduk ngan makcik sekejap ye... amir budak baik kan, tak susahkan umi kan... nnt petang umi balik, kita main sama2 ye...
insyaAllah esok dia ok :) aku slalu pesan kat anak macam ni...

aMiYs said...

ida - ye, amir kat shah alam skrg.. tu la, pg2 td bangun pun dia terus masuk bilik cari abah dia..

ejamaria - ooo.. ok.. tq kak bg petua.. :)