SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, May 18, 2010

Ada sesiapa dok cari calon suami? Aku ada sorang ni.

Berpinar pulak kepala ni.

Hari ni macam blur-blur aje. Buat semua benda pun tak kena. Kaki pulak rasa kebas-kebas sebab lama sangat duduk tak bangun-bangun dari kerusi.

Lapar pun ye jugak. Apa pun tak jamah lagi hari ni. Secawan kopi n kerepek aje la masuk dalam perut.

Selera makan dah lepas ke angkasa. Bukan lagi ke laut. Laut tu dekat. Angkasa lagi jauh. Hahaha!

Ada sesiapa nak cari calon suami?

Ni aku nak kenalkan.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Hahahaha! Amik ko. Sampai bawah ketiak parking seluar tu. Cawat labuh betul tu.

Wakakaka! Confirm skema. Siap pegang cerek bagai. Betul la calon suami mithali.

(^_^)



 

7 comments:

nabilah_2908 said...

hehehe...

adakah dia rajin memasak..mengemas rumah..menjaga anak..? hehe...ok gk tu..bak meh no fon mamat ni..la..la..la.. ;P

jom ke APA KATA HATI pulak,
LAUK MASIN = NAK KAHWIN

aMiYs said...

nabilah - dari gaya pic itu sepertinya menepati spesifikasi... hahaha!

akuseniman said...

style bru ni!
i'allah 2020 akn femes d malaysia:)
cerek itu dgunekn untuk siram pokok:)

aMiYs said...

akuseniman - ahaks! ada yg nk follow style bru ni ke? muahaha!

@e_da said...

hahahah ni suamisuri namanya ni.. hihi

zee nazeri said...

Hahahah..gambar ni ade dlm FB zee..
Idola tuuu..

syuQ said...

hehe..besh cite nih. meh ar join kontes cite klaka anjuran aku.collaboration wif Kartunis Ujang.