SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, May 27, 2010

Masih bertaklimat

Selamat pagi semua. Aku macam biasa la. kat opis. 

Pagi-pagi buta dah melantak mee goreng basah dengan telur mata. Lapar gila. Semenjak menjaga Amir ni aku memang sentiasa lapar sebab Amir sangat la lasak. Hahaha!

Pagi ni ada lagi taklimat HRMIS tu. Tapi hari ni untuk pegawai penilai. Cis! Kalau tau semalam aku tak payah turun pun tak apa. Hari ni nak kena turun lagi pulak.

Dah la petang ni ada meeting.

Mintak jangan la meeting tu meleret tahap gila babun sampai pukul 6-7. Mengamuk pulak budak bertuah tu karang.

Semalam Amir tido macam tak berapa nak nyenyak. Sikit-sikit merengek. Mesti dok rindu kat abah dia tu. Dah, hari-hari pun berkepit bawah ketiak abah. 

Tak apa. Kali ni berkepit bawah ketiak ummi pulak. Hahaha!

Intan, nanti saya upload pic Amir eh. Dia sekarang ni payah bebenor nak bergambor. Gerak sana. Gerak sini. Abes gegar-gegar pic tu. Huhuhu... 





No comments: