SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, May 14, 2010

Morning peeps!

Morning all...

Huuu... Hari ni mood agak ok. Pagi-pagi laki aku dah call. Hahaha! Poyos.

Call pun sebab nak bagitau dia kena pi kursus 30hb ni sampai 24hb bulan depan. Almost a month?! Hoh!

Abes tu siapa nak jaga Amir?

Aku kalau dah kursus lama macam tu memang harapan aku mengangkut Amir ke Shah Alam tu tinggi la. Takkan nak bagi maksu laki aku jaga sampai sebulan tu.

Tapi dok memikir ni. Kat Shah Alam siapa pulak nak jaga Amir ni? Huhu...

Ada aku bawak datang opis karang. Nasib ah.

 

3 comments:

Sharinginfoz said...

selamat pagi... hmmm esok dah weekend

puterikurekure said...

yeayyy!!! amir ikut ummi datang shah alam.

:)

ejaMaria said...

amir ikut umi duduk shah alam, pastu amir tanak balik penang... ah pening lagik!