SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, May 20, 2010

Amir tido dengan tiger

Hahaha!

Bukan la tiger betul-betul.

Gilo apo nak bagi anak sendiri tido dengan tiger. Kalau anak tiger yang cinonet tu tak apa. Mak bapak tiger, oh no!!!!

Tiger ni aku belikan untuk Amir lepas balik dari kenduri kat Teluk Intan. Sebab teman Amir sebelum Amir masuk tido yang suka digentel-gentel ekor iaitu Kungfu Panda dah hilang masa pi kenduri.

Ntah siapa merembat buat main aku pun tak tau la. Dah kata sepupu aku ramai. Kecik-kecik pulak lagi. Aku taruk dalam bakul susu Amir time balik tengok dah lesap.

So, sebagai ganti kitorang pun cari la menatang alah soft toys kat Tesco. Dan Amir berkenan yang ini.


So comel tido dengan encik tiger kan :)

Sekarang, sebelum tido ni la dia hewan yang Amir dok gentel-gentel ekor. Hahaha! Pelik betul Amir ni. Ekor menatang tu jugak yang dia suka.



2 comments:

Mommy Pinky said...

hehe..kelakarnya main ekor binatang tu..bela kucing la ;p

puterikurekure said...

ekor tu je kot yang menjulur. hehehe. tu yang dia suka gentel2 tu.
:)