SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, May 7, 2010

Kat KL Sentral pun boleh berurut

Sedang berblogging dari KL Sentral. Biasa la. KL Sentral ni rumah ketiga aku. Huhuhu...

Baru lepas meregangkan otot. Hahaha!

Apa gila ko buat stretching dekat KL Sentral tu.

Eh, kat sini ada la tempat berurut. Bukan rumah urut yang ada cikaro-cikaro yang mantop dan bisa membuat lelaki terangsang tu ye.

Ni kerusi urut ok. Kerusi urut Gintell lagi. Kat KL Sentral ni ada lapan bijik kerusi urut diorang letak kat tempat tunggu tren intercity. Nama dia Rest N Go Station. Lepas rest sila la nyah kau dari situ. Kalau tak kerusi tu berbunyi membingitkan telinga.

Tapi tak ada la percuma noks... Zaman la ni nak kencing pun kena bayar so siapa yang nak bagi ko berurut menggunakan kerusi Gintell secara percoma???

Kena bayar wokey. RM1 untuk 3 minit. Jadi la untuk aku meregang urat kentut dan segala urat yang bersimpul.

Malas pulak aku nak taruk pic. Malas nak upload. Tapi tak apa la. Aku upload jugak.


Terangsang tak tengok?

Muahahaha!

No comments: