SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, May 7, 2010

Mencari anduh tangan

Pagi-pagi bos dah mencari aku.

Hish... Nak breakfast pun tak sempat.

Ni kejap lagi ada meeting pulak. Ahhhh!!! I hate meeting!

Panggil bahagian aku dengan admin. Ntah apa yang nak dibebel tu aku pun tak tau. Malas nak amik port.

Tangan aku masih sakit.

Aku ingat nak cari anduh tangan tu la. Sebab sangat azab rasanya. Kalau terbengkok sikit pun dah berkerut muka tahan sakit. Tak elok la kalau asek berkerut. Nanti cepat tua. *apa kena mengena ntah. haha!*

Ada jual kat farmasi ke aaa?

 

2 comments:

AngahSayang2314 said...

ada cuba la cari amy

puterikurekure said...

anduh tu ada jual kat mana2 farmasi yang. nak anduh yang biasa, yang corak2, semua ada. hehehe~