SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, May 4, 2010

Tiba-tiba nangis rindu kat anak

Tengah buat keja tiba-tiba rindu sangat kat Amir.....

Balik keja Amir tak ada kat rumah.... Amir kat kampung....

Bertuahnya yang balik dapat jumpa anak kan....

Sedih gila... T_T

Nanges....

 

2 comments:

k3na said...

salam, baru je bloghop masuk blog ni...anyway, jgn la sedih2..bertuahnya sebab tak lama lagi insya Allah dpt balik kampung jumpa Amir ...walaupun tak dpt nak tinggal serumah buat masa skang ni...

arwah anak saya pun nama amir..tapi rindu mcm mana sekali pun kat dia, tak dpt nak jumpa lagi kat dunia ini....

aMiYs said...

k3na - salam takziah dan alfatihah utk arwah Amir... thanks coz sudi jenguk blog sy...

mmg klu boleh xnk sedih.. tp kdg2 bila terigt mesti nk nangis... lg2 klu dia sakit demam mmg jantung ni berdegup pantas je... dgn org ofis ni x fhm apa yg kita lalui..