SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, May 25, 2010

Hari pertama Amir dengan pengasuh baru

Morning.

Aku kat opis. *sama aje ayat kalau pagi-pagi*

Tadi pi hantar Amir. Dia punya melalak la masa pengasuh tu nak dukung. Siap tarik-tarik baju dengan tudung ummi dia sampai tersenget-senget tudung ummi.

Terpaksa aku masuk dalam n dudukkan dia kat lantai rumah. Itu pun dia pegang baju aku punya kuat siap bergayut-gayut lagi. Adoi laaa... Tak sampai hati ummi nak tinggalkan Amir.

Nangis siap keluar air mata tu.

Macam mana la dia sekarang. Aku nak call tanya tapi takut aku pulak yang tak sampai hati terus pi amik Amir. Hish....

Mintak la dia nangis kejap aje tu.

T_T





6 comments:

Sharinginfoz said...

hmmm pengasuh baru kan nak sesuaikan keadaan nanti amir ok le tu... jangan risau ya

Kaitan Jumlah Entry and Pelawat

@e_da said...

sian amir.. tak biasa tempat baru.. nti dah agak2 kul 10 call tanya keadaan dia..

aMiYs said...

sharinginfoz - hmm.. mintak dia ok la...

ida - tu la.. teragak2 gak la nak call...

ejaMaria said...

tunggu pkul 10 baru call... masa tu insyaAllah dah ok...

AngahSayang2314 said...

cian amir mungkin dia tak biasa kot.. tapi pastikan call tanya pekembangannya

zee nazeri said...

Jgn risau Amiys, nanti dia ngantuk & tido senyap la tu.