SaYa SayaNg AnDa :)

Saturday, May 29, 2010

Apa aje aku buat hari ni

Baru lepas meng'iron' baju untuk keja lusa. Semangat gila iron baju awal. Hahaha!

Sebenarnya bukan semangat tapi buat-buat semangat. Kalau asek tangguh aje bila tahun aku nak iron baju. Sekali stok seminggu aku iron. 

Amir dah tido. Dia dah tido aku pulak tiba-tiba sentimental tengok dia. Macam sedih-sedih sebab Abang Misai tak ada. Shish... Lagi sebulan baru dapat jumpa. *rindu lah saya*

Belakang aku ni sakit gila la. Ni kesan-kesan peod la ni. Kalau peod mesti belakang aku ni rasa macam nak patah. Ubat dia adalah baring golek-golek aje. Huhu..

Tapi dengan adanya Amir aku tak dapat bergolek sesuka hati ye kalau siang. Sebab lasak sungguh budak kecik ni. Tadi berapa kali berdentum. Lepas tu panjat iron board pulak.

Iron board yang pendek tu. Aku koser nak beli gedabak-gedabak sangat. Amir boleh panjat iron board n berdiri atas tu sambil paut kat kabinet tv. Huuuiii... Kus semangat aku berlari-lari terpa kat dia tadi.

Oh, petang tadi tak dapat keluar lagi. Hujan lobat bonar eh.

Kesian Amir. Punya la bosan anak ummi.

Sudahnya aku bawak dia melepak kejap kat bawah. Punya la suka dia. Mulut macam bertih dok uuu aaa uuu aaa. Hehehe...

Ok la. Aku nak baring jap. Sakit belakang mula melanda.






No comments: