SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, May 5, 2010

Award.. Award...

Dah berkurun baru nak pi kutip award. Hekhekhek... Ampunkan beta. Bz plus 'rajin' sangat. Hahaha!
1)Thank & link the person that gave you the award.
2)Pass this award to 15 bloggers you've recently discovered.
3)Contact said Blogs and let them know they've won the award.
4)State seven things about yourself.

Award ni dari Dokter Faryn my classmate masa sekolah rendah. Thanks ye Dokter Faryn. Yang no 2, dengan no 3 tu aku nak skip la, buleh tak? Tengah bz like hell ni. Wakakaka! Tapi sempat ko nak menaip blog pulak kan.

Ok la, ok la, aku bagi semua yang masuk menjengah blog emo aku yang tak seberapa ni. Sila amik award ni tepek kat blog anda semua.

7 perkara tentang aku:

-kuat emo. Tapi tak suka marah orang. Selalu emo sorang-sorang jek.
-kuat tido dan boleh tido di mana-mana saje. Dalam tren yang kadang-kadang tersentak-sentak pun aku boleh tido dengan aman.
-kuat makan juga lately ni. Musykil. Bontot aku dah besar ni. Hukhukhuk.
-tak suka maths. Tapi keja aku sekarang dari pagi sampai petang tengok nombor je. Pening~~
-Sorang ummi n wife jarak jauh. My family kat Penang. Aku tercampak kat Selangor. Mintak tukar susah betul nak dapat. Opis ni sayang sangat kat aku. ;p
-nama aku pelik ye. Dasar pandang ke timur. Wakarimashta! hait!
-Kaki aku saiz 5/6 aje. Hahaha! Motif taruk saiz kaki? Sebab aku adalah tinggi la jugak dan badan agak besar tapi saiz kaki ciput. Masa study dulu housemate aku cakap aku ni kaki cacat. Cis!

Dah. Tu je. Aku nak sambung buat keja. Tadi tu release tensi jap.

Eh, jap. Interesting ke blog aku nih? Muahaha!

No comments: