SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, April 2, 2010

Tiba-tiba rindu yang amat sangat...

Aku mengantuk gila la. Pagi tadi pun macam tak boleh bukak aje mata. Tapi aku rasa aku tido dengan mulut ternganga. Huhuhu... 

Oh, dengar radio pagi baru tau yang pelawak Din Beramboi dah pun kembali ke Rahmatullah jam 12.30 malam tadi. Sama-sama la kita sedekahkan Al-Fatihah buat allahyarham dan semoga rohnya dicucuri rahmat dan tenang di sana.

Aku memang tak ada mood nak keja langsung hari ni.

Tiba-tiba teringat kat Abang Misai n Amir. Rindu sangat kat diorang.


T_T


Minggu ni tak tau dapat balik ke tak... Aku dah beli tiket... Tapi kalau tiba-tiba ada keja mengejut sebab nak election tu mesti diorang tak bagi balik... Hari ni kan SPR nak umumkan tarikh penamaan calon.


Tak suka la macam ni....



No comments: