SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, April 29, 2010

Minda bawah sedar aje hari ni

Mood bukan lagi ke laut. Tapi dah ke angkasa lepas dah.

Janji nak update pasal kenduri pun tak buat. Sekeh kepala dia!!! Huhuhu...

Balik rumah semalam. Singgah pasar malam. Beli nasik. Sampai rumah, mandi. Makan. Lepas tu tido.

Baru sekali tu la aku makan nasik semalam. Hari ni pagi-pagi buta dah beli nasik tapi aku tak tau la boleh telan ke tak. Aku tak ada selera tapi semua pun main sumbat aje dalam mulut. Bayangkan diri anda adalah tong sampah Alam Flora je la.


Drive pagi tadi pun otak ntah ke mana. Melayang-layang pikir apa ntah.


Sangat kronik nampaknya aku ni.



2 comments:

|| a - j . E . E || said...

rilek2.. esok balik kampung da... :)

Intan and The Boys said...

yang, kite rasa awak penat sangat ni. penat emosi dan rohani.

balek keje karang awak pi taman tasik ke, pi spa ke...bagi tenang sket.
ok?

(psstt...solat sunat pon boleh tenangkan hati jugak. hehehe)