SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, April 30, 2010

Abang polis yang sangat menarik

Aku meeting petang tadi. Gila penat la. 

1 benda je menarik perhatian aku dalam meeting tadi. 

Nak tau apa?

Adekah anda nampak apa yang saya nampak?

Tak nampak?

Ok, ok. Meh aku zoom sikit.

 Sudah nampak apa yang saya zoom itu?

Sila perhatikan pada jejaka berbaju biru gelap. Bukan pakcik baju putih kat sebelah tu.

Hahahaha! Tarik rambut dia! Tarik rambut dia! Gatal ek ko....

Abang polis itu amat ensem lor. Cannot resist la daripada dok terteleng menoleh ke sebelah sinun. Wakakaka!

Tapi dapat snap dari pandangan sisi aje. Gila ko aku nak pi snap depan-depan. 

Siapa-siapa berminat sila berkunjung ke balai polis Shah Alam. Wahahaha!

 

2 comments:

Benz said...

oit! ensem, cerah, idung mancung. dah memang taste aku yg x sedar diri itam, idung pesek ni lah! ahahhahaaa!
balai polis yg depan SUK tu ke?
motip nak lalu lalang kt trefik lite tu jek. mauahahhaa

aMiYs said...

ben - hahaha... aku rase la balai dpn suk tu.. sbb kitorg panggil yg besar.. ape lg ben.. sile ke balai skrg... hahahaha!