SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, April 21, 2010

Anugerah Pekerja Cemerlang seploh tahun akan datang

Dekat opis lagi. Dedikasi sungguh aku kan. Haaaa... Patut dapat anugerah pekerja cemerlang dah ni. Tapi Mak Tiri kedekut nak bagi markah.

Tinggal 3 orang dalam opis. Sorang staff aku. Sorang lagi adik aku. Adik pun aku hangkut sekali lepak teman aku. Hahaha!

Aku dah siapkan part aku n part orang lain yang ada sikit lagi tak siap tapi aku dah tak tau nak taram apa. Arrr... Bos kecik a.k.a Mak Tiri confirm sangat la dah balik. Beria kata nak amik benda alah tu dulu sebab esok pagi malas nak masuk opis.

Aku nak masuk lewat la esok pagi. Lagi pun i ada excuse. Kena pi klinik untuk appointment tangan aku yang sakit tak baik-baik ni.

Kalau aku ngadap pc lama-lama dok menaip n sorong mouse n menulis maka tangan aku akan lagi kronik sakitnya.

Aku rasa kalau aku pi klinik tu sure meroyan la dia call aku tanya apesal paper tak siap. Hahahaha! Aku dah siapkan ok. Yang aku tak isi tu info tak ada kat aku. Tolong tanya orang yang tak datang.

Ada aku kesah ke?

Lalala~~

Nak balik~~

No comments: