SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, April 27, 2010

Kenapa bila lelaki buat boleh, perempuan buat nak marah???

Aku tak boleh tido.

Kat kampung ni. MC 2 hari. Gastrik la pulak.

Hmmmm...

Bos aku mengamuk kat opis aku tak ada. Aku heran betul. Asal aku cuti ada aje la nak diamuk. Konon kalau aku EL tak nak terima.

Hari tu macam aku dengar, kalau menang tak kisah staf nak cuti. Ini siap cari salah aku tengok punch card segala. Macam biasa, malukan aku dalam meeting even aku tak ada. Macam gampang!

Hello, punch card aku tu tak ada la tak pernah punch except aku cuti. Kenapa tak amik port dengan officer yang masuk keja ikut suka hati. Kalau rasa nak masuk awal masukkk. Kalau nak masuk lewat tak payah punch. Tulis aje nanti. Alasan masuk lambat kereta tak boleh start, sakit kepala, sakit kaki, semua pun sakit la.

Aku dah rasa macam anak tiri sangat dah.

Dan sangat tekanan ok. Macam-macam la problem. Nak keja pun dah tak ada hati.

Ni lagi satu. Lelaki kan, apesal bila dia buat benda yang kita tak suka contoh la kan, ada skandal dengan perempuan lain. Alasan dia tak apa. Lelaki boleh kawen lebih dari 1.

Tapi bila perempuan baru cakap aje kira macam berlakon dia ada skandal lain sibuk nak melenting.

Letih la aku macam ni.

2 comments:

@e_da said...

kesian amiys.. sabarye.. mmg kdg2 tak patut diorg ni. nti kalau kita dah mmg takde kat opis tu baru diorg tau susah br pdn muka diorg....

ejaMaria said...

tu nama nye ego...