SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, April 14, 2010

Bz sampai berlari-lari

Gila bz sampai nak duduk pun tak sempat.

Ni pun baru la dapat nak bernafas. Time-time ni la tiba-tiba semua benda nak datang. Kalau aku free tak ada pulak nak menyibuk. Bila aku nak balik kampung ni kejap-kejap panggil aku masuk bilik. Masuk bilik berbincang ok. Jangan pikir kot lain pulak.

Tadi beli termometer untuk Amir. Abang Misai suruh aku cari. Ingatkan dia dah beli. Rupanya dia ada termometer untuk botol susu. Ceh... 

Maka time lunch gagah la pi Giant 13 tu. Mencari termometer kat Guardian. Ala, Guardian dengan Giant kan 1 company. Kat mana ada Giant confirm korang akan jumpa Guardian.

Amir still kejap demam kejap ok. Muntah lagi pagi tadi. Nak minum pun kena paksa. 
Keja aku pulak berlonggok tiba-tiba ni. Kena bawak balik kampung la jawabnya. Ish... Bencinya.....



No comments: