SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, April 7, 2010

Bibik Amiys dah siap kemasssss

Hoooo... Letih...

Lama gila aku kemas bilik ek. Hahaha! Dari sampai opis pagi tadi pukul 7, sekarang dah 12 lebih baru siap.

Ye la, tengok la macam mana keadaannya bilik dengan workstation aku ni haaa...

 Gila bersepah meja aku kan. Kalau cicak menyorok pun tak perasan dah. Eeee... Geli....

 Ni pun sama jugak. Letak ikut dan aje.

Yang aku conteng-conteng tu dokumen la weh. Nggak bisa dipaparkan kepada umum.
So, bila bibik Amiys dah kemas-kemas begini la pulak ghopenyeeee...

Kemas dan tersusun bukan? *sambil kelip-kelip mata*

Ni pun sama la. Heheh.. Eh, tiba-tiba ada roti. ;p

Pic baby tu semua aku tampal time preggy dolu. Konon nak baby comel, putih melepak macam dalam pic tu la. Hahaha! Putih jugak la si Amir tu daripada ummi dia ni. Wakakaka!

Kotak-kotak dalam bilik tu sila la abaikan. Tu semua borang kerja luar. Aku dah tak tau nak campak ke mana. Senang letak kat bilik aku aje. Budak-budak tu datang amik aje dalam bilik ni.
Nak simpan dalam stor payah la pulak karang.

Kotak tu koserrrr la sangat aku nak kemas senah. Biar aje la kat situ.

Dah. Sakit belakang aku ni. Nak makan pulak.




2 comments:

Benz said...

ko gune calculator zaman bile tu? hahaha

aMiYs said...

calculator tu senang sket guna.. besor gabak.. terang sket bijik mata aku... wakakaka!