SaYa SayaNg AnDa :)

Sunday, April 4, 2010

Jadual keja laki aku yang tunggang terbalik

Kebosanan...

Amir tido n Abang Misai pi keja.

Ye, keja di hari minggu. Semalam pun dia keja jugak. Aku pun tak tau macam mana diorang ni susun jadual. Semalam laki aku keja pukul 4 sampai 12 malam. Hari ni kena keja pukul 8 sampai 4 petang. Esok pulak kena masuk pukul 12 malam sampai 8 pagi.

Gila apa?

Kalau bujang tu boleh la nak consider. Balik-balik terus membongkang. Malam ni aku nak balik pulak. Kesian kat laki aku la tak sempat nak tido sebab nak hantar aku nanti.


Aku ngantuk sebab Amir bangun pukul 5 pagi dah nak main-main. Hukhukhuk...



2 comments:

Sharinginfoz said...

apa-apa pun semoga dapat buat yang terbaik....hmmm pagi2 amir dah bangun nak main ya.. layan ajalah...

Subsidi oooo Subsidi

Barang Mahal Boleh Survive Ke????

aMiYs said...

sharinginfoz - yg buat jadual tu nak lepas tengkuk dia je... huhu..