SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, April 14, 2010

Saya masih boleh tido dengan nyenyak walaupun koc dekat dengan kepala keretapi

Dalam tren. Heh, sempat lagi berblogging. Kata pun pemblogging tegar. Wakakaka!

Koc yang aku naik adalah koc yang paling dekat dengan lokomotif. Huhuhu... Pasti la bunyi bising menusuk kalbu ye.

Tak apa. Aku memang tak heran dengan bunyi bising. Aku boleh tido dengan selamba badak. Dah biasa sebab rumah sewa tepi jalan. Pulak tu jalan tempat orang suka test power motor n kereta. No hal lah. *ayat berlagak*

Esok lusa tulat maybe akan ada entry auto publish saje kalau aku tak sempat nak online sebab jaga Amir.

Pasti aku akan merindui korang especially Puterikurekure yang sangat rajin menjenguk n amik berat pasal aku. Akak terharu u olls... *ayat feeling poplar macam Dato' Siti Nurhaliza* Yang lain-lain pun sama, Kak Maria, Suliana, Ezan, Ida n semua-semua lah. Thanks ye sebab amik berat even tak pernah bersua muka.

Nanti dah boleh online aku jenguk korang pulak ye.

Miss u all....

Tata!



3 comments:

Unknown said...

selamat jalan ..moga selamat sampai penang.. kim salam peluk cium mika n auntie tuk amir... moga amir sihat bila jumpa ummi ok...

Intan and The Boys said...

alolo....tetiba kite pon rasa terharu.
:)

iNtAn aIzaN said...

warh terharunya :P thanks dear