SaYa SayaNg AnDa :)

Monday, April 12, 2010

Bulan depan nak beli legging la

Aku dah menggelupur dah ni. Menggelupur kebosanan.

Gila ah tak tau nak buat apa. Sebab nak check emel opis tak boleh. Nak call out tak boleh. Aku nak buat report semua jadi terbantut dah ni.

Tu la. Time banyak keja menggelupur tak tentu hala. Dah tak payah buat keja sehari pun nak menggelupur jugak.

Lempang sekali kang! Piang!!! Hahahaha!

Budak opis aku semua tengah dok bersidai aje tu. Tunggu internet ok balik. 

Aku pulak hq dah sibuk call tanya mana report. Aku nak hantar guna apa la kalau emel opis pun tak boleh bukak ni. Karang guna emel yahoo takut jadi kebocoran rahsia ke apa pulak. Tak pasal-pasal aku pakai baju oren dok belakang tirai besi. Ohh... Nehiiii....

Aku dah selesai membasuh budak-budak tu tadi. Diorang ni heran pulak aku tengok. Bila aku tanya apa yang tak puas hati senyap ko tak berkutik. Tapi keluar aje bilik meeting mula la mulut macam apa lagi mengutuk.

Ingat aku tak tau la tu. 


Weekend aku tak ke mana sangat. Hari Sabtu tu pi JJ Bandar Perda. Cari panties n bra. Hahaha! Memang aku pi JJ cari benda alah tu aje. Cari kasut Amir sekali tapi laki aku pulak tak berkenan. Macam dia pulak nak pakai kasut tu.


Aku terjumpa legging yang panjang. Sesuai dengan baju aku yang banyak kembang-kembang ala Cindralela tu. Huhuhu... Tapi tunggu gaji bulan depan la. Hadiah laki aku pun tak cari lagi. Tak ada idea nak bagi apa. 


Hari Ahad dok kat rumah aje la. Abang Misai keja. Aku cuti dia keja. Dia cuti aku keja. Abes tu bila baru boleh aku nak manja-manja?


U tell me?



No comments: