SaYa SayaNg AnDa :)

Monday, April 5, 2010

Saya bukanlah seorang yang tabah....

Kepala pening. Ntah macam mana gaya aku tido kat KL Sentral pagi tadi. Darah tak turun ke kepala kot.

Pagi tadi sampai awal. Pukul 5 dah tercangak-cangak aku kat KL Sentral. 

Sampai Shah Alam pukul 6.50. Tren paling awal pukul 6.06 pagi. Tu yang tido tertunduk macam gaya orang tengah kusyuk berzikir. Lepas tu bangun terus weng-weng.

Mood kureng sikit hari ni. Hmmm...

Kesian tengok Amir semalam. Mana-mana aku pi dia nak ikut. Menangis-nangis. Aku nak balik semalam pun sayu aje muka dia.

Aku jadi sedih gila.

Terus hancur hatiku.. Mengenang dikau... Menjadi keping-keping... Ahhhhh!!!! Benci la macam ni!!!!

Ada orang tanya macam mana aku boleh jadi kebal, keras hati n kuat tinggalkan anak aku kat kampung. Macam mana aku boleh jadi sangat tabah.

Ohhh.... Jawapan aku, aku bukan la kuat atau tabah pun.

Tiap-tiap malam tengok gambar Amir or tengok video dia aku nangis. Yep, betul. Aku nangis sorang-sorang. Tengah menaip ni pun air mata dah nak bergenang dah.


Aku tak la setabah yang korang sangka. Hati aku sangat halus oke.


Sekarang ni aku dok pikir nak berenti keja aje. Biar la jadi minah kilang kat kampung. Asal boleh dekat dengan anak aku.


Aku sedih... T_T



3 comments:

@e_da said...

sy sgt paham perasaan amiys.. kalau sy mmg tak sanggup.. amys lg kuat dr saya..... maybe amys kena cari jalan juga tuk deket dgn amir.. kesian dia... sy baca dia ikut kemana shj ummi dia pegi tu pun dah tak tahan dah.. apa tah lg dia menagis masa amiys nak balik terus melelh air mata sy... touchig la.... huk huk hukkk (tak sanggup nak jauh dr mika)

puterikurekure said...

hmmm....kite memang kagum gile la sape yang leh jauh2 ngan anak, suami ni. bukan calang2 orang ok!

:)

Ejamaria said...

ala... sedih nye... rasa nak balik umah la, pegi peluk anak sendiri... hmmm... karang tak bole pegi keje la pulak...

"kadang2 terpaksa keraskan hati"