SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, April 8, 2010

Cerita basi tapi aku nak cerita jugak

Yaaaaahhhhh... Finally, settle keja. So, marilah bergoyangggg~~

Wakakaka!

Banyak la aku punya goyang. Perut dok terbuai-buai lagi mau bergoyang ka?

Ok, aku nak story pasal hari Sabtu yang aku kata nak story tapi tak jugak la storynya. Ai busy u... Jangan la marah. Heheh...

Kan aku sibuk-sibuk tanya mana best kalau nak pi time cuti hari tu kan. Aku dah rasa macam nak pi Langkawi. Gigih ko meng'google' pasal Langkawi ni. *semangat gila*

Last-last tak jadi. Sebab Abang Misai kan memang ada kursus kat Langkawi. So, dia nak tunggu aku kat sana terus. Aku terus mereject cadangan itu tanpa sebarang kompromi ye.

Iye la. Acik ni tak pernah sampai Langkawi. *kesian betul aku ni* Mau aku terkulat-kulat aje la nak pi ikut celah mana. Dengan nak usung beg. Nak usung pulak budak bertuah Amir yang dah tak reti dok diam keja asek la nak loncat-loncat. Buleh pitam aku wehhh...

Maka, kensel Langkawi. Terus rasa kecik hati. Hukhukhuk...

Lepas tu 'TING!!!'....

Terus rasa nak pi zoo pulak. Senang sikit. Dekat pun dekat. Zoo Taiping aje.

So, hari Sabtu bersamaan 27 Mac 2010, terkodek-kodek la kami 3 beranak pi Zoo Taiping. Omak eh excited terlebih. Hahaha! Maklum la, 1st time pi zoo. *sila la kesian lagi kat aku ni*

Gambar dalam zoo banyak dalam kamera Abang Misai aje. Aku malas giloz nak upload. Yang ada dalam hp cap ayam aku. Banyak pic aku dengan Amir. Pic menatang sekor pun tak ada. Wakakaka...


Pic on da way nak ke Taiping. Bukan main excited lagi budak kecik ni dalam kereta. Ketahuilah bahawa dia sangat pantang kalau aku hala hp cap ayam aku pada dia. Confirm berposing. Hahahaha!


Nak dekat sampai ke harimau belang aje budak ni dah tertido. Letih bebenor dia. Stroller ni guna untuk dia tido aje. Sepanjang dalam zoo tu aku bawak Amir guna carrier. Dia bosan dok dalam stroller.

 Muka ummi Amir yang rasa best gila dapat masuk Zoo Taiping. Wakakaka! Aku rasa dah rentung gila masa ni. Panas sungguh wehhh...

 Harus aku snap jugak pic si Abang Misai. Hahaha... Masa ni dah nak sampai exit dah. Dekat belakang tu kandang gajah. Tapi tak nampak gajah. Badan laki aku dah cover. Adakah laki aku lagi besar daripada gajah tu???? Miahahaha!

 Masa ni dah balik dari Zoo dah. Kat KFC Taiping. Budak bertuah kesayangan aku ni dah bangun tido. Terus mengekek aje gelak dalam KFC tu. Gambar bawah kanan dalam kereta nak balik. Tengok la aksi camwhore si Amir. Hahaha!

 Ummi, lain kali kita pi jalan-jalan lagi ye.

Sepanjang dalam kereta nak balik memang penat la aku melayan Amir. Terloncat sana sini. Dah nak dekat sampai rumah baru la dia tertido. Punya la suka dapat jalan-jalan.

Hai... Rindunya kat budak kecik sorang tu.

2 comments:

@e_da said...

sonoknya amir pi jalan2....dapat jumpa ummi yea.. makin comel dia...

|| a - j . E . E || said...

cumil gile anak ko... tp kan die ikut muke sapa ek? ko tak cumil pon... *mampos la ko tanak kawan dengan aku lagi karang.. heheh amponnnnn*

hahaha