SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, April 2, 2010

Tak ada mood dah jadi moody

Aku dah la tak ada mood. Dengan penat 2 hari berulang alik ke Hulu Selangor tak hilang lagi. Ni ada pulak la yang cuba membuatkan aku jadi moody pulak.

Masih cuba bersabar ye time menaip ni.

Bos kecik aku ni memang la. Dia yang hantar kitorang ke Hulu Selangor tu. Lepas tu dia dapat minit untuk dibuat maklum balas mengenai seksyen kitorang kelmarin n patutnya dia kena hantar tengahari semalam.

Tapi hari ni aku yang kena pasal minit tu tak berjawab lagi.

Bukan banyak pun kena jawab. Aku boleh aje buat. But this thing patutnya kena hantar semalam. N bila orang yang mintak benda ni datang cari dia dah membebel.

N benda ni ada atas meja dia langsung tak berusik.

Dia pulak boleh dengan senang hati suruh aku buat maklum balas tu n lepas tangan macam tu aje.

Asal ada benda bunyi macam berkait sikit dengan benda yang aku tengah buat semua la lambak kat aku.

Lepas tu ko sedap aje bergayut kat telefon gelak huha huha sampai bergegar opis ni.

Cukup time punch balik.
 

No comments: