SaYa SayaNg AnDa :)

Wednesday, April 21, 2010

Nak lari dari opis

Separuh sewel. Sepanjang aku berkursus asek kena sms dengan PA timbalan tanya pasal paper yang nak kena bentang dekat HQ lusa ni. Padahal dia tak payah bentang pun. Bongek sungguh.

Still dia suruh aku buat jugak. Untuk menunjukkan kebagusan negeri Selangor. TETTTT!!!!

N semua aku kena settle sorang tak ada yang nak tolong. Konon aje cakap nanti yang ni buat separuh, yang tu buat separuh. Sudahnya officer yang patut buat lagi separuh tu mc. Bos kecik aku pun menghilang. Petang karang baru masuk nak semak paper tu. 


Dan bos kecik aku jugak suruh aku balik opis hari ni n aku berkursus half day aje. Padahal kursus wajib tu. Konon nak tunggu aku balik n lepas lunch hour dia nak bincang. Tak ada maknanya!!!


Dengan aku memecut dari Putrajaya 130km/hour semata-mata nak pastikan aku sampai ofis sebelum lunch hour abes.


Aku rasa macam nak lari dari opis.







1 comment:

Mak Su said...

alamak, tensen nih... take care ;)