SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, April 20, 2010

I hate maths!

Sedang gigih membuat latihan maths@stats or whatever la yang ada kaitan dengan maths. Huuuu... really hate maths.

But what to do. Keja aku sekarang memang tak sah kalau tak jumpa nombor ni. Benda yang aku tak suka tu la yang aku dapat. 

Syukur la woi. Ada jugak keja. Sila lempang aku supaya kembali ke alam realiti. Dush! Dush!


Aku tengah sewel nak siapkan latihan maths dari kursus tadi. Kena hantar untuk amik marks. Rasa macam budak sekolah. Dah la soalan add maths yang entah berapa tahun dah aku tinggal. Pulak tu SPM subjek tu la yang aku dapat cangkul. Cis! Cis! Aku dah banyak lupa ni.


Dengan terkejar nak buat paper presentation lagi. Hish.... 


Otak dah memang blur. Kursus lagi 2 more days to go. Lagi banyak la menyumbat pasal maths esok lusa. Nehi kebi nehi!!!


Siapa yang sangat suka maths tolong aku boleh?



1 comment:

b3nz said...

ko terlupa aku ke hape? bak mai soklan.. emel kat aku.