SaYa SayaNg AnDa :)

Monday, April 12, 2010

Internet down, tak boleh call out. So, apa yang aku buat kat opis?

Internet down lagi. Telefon opis pun buat hal. Tak boleh call out. 

Ni yang aku rasa nak bungkus barang balik rumah tido aje.

Apekah maknanya kalau ko buat keja yang menggunakan web based system tapi internet adalah tidak boleh digunakan? Tu namanya makan gaji buta la hari ni. Wakakaka!

Tapi boleh pulak aku online?

Aku guna broadband la sayang-sayang sekelian. Itu la gunanya broadband walaupun kelajuan adalah pantas sikit aje dari siput time-time macam ni.

Aku ngantuk la. Boleh sambung tido kot. Huahuahaua! Sampai KL Sentral pukul 4 pagi tadi. Dah la tren yang aku naik keja asek tersentak-sentak je. Drebar baru gamaknya.

Hmmmm...

Dok rumah tak sempat nak online. Sebab Muhammad Amir adalah sangat lasak. Kejap-kejap suara ummi dia ni nyaring aje. Suka sangat ke dapur. Apa la yang dia cari kat dapur.

Lepas tu suka tarik rambut ummi lepas tu cubit muka ummi. Wuwuwuwu... Sakit okeh. Amir boleh gelak-gelak pulak tu. Sabor aje la.

Aku kejap lagi nak jadi harimau jadian kejap. Nak mengamuk. Biasa laaaa... Prestasi tak memberangsangkan minda aku. Harus la dibubuh sedas dua. Ko ingat dah lama keja sini boleh main-main ek.

Meh, aku bagi warning letter sekeping. Kalau tak cukup termination letter pulak menyusul.

Dah la nak election ni aku tekanan.

Orang lain election aku pulak yang tertekan. Apa kes?

4 comments:

Intan and The Boys said...

amiys, apa lagi. sila bentang tikar bawah meja, tido!

kul 4 pagi tu. tahan betul mata awak ek.

ejaMaria said...

hahaha... suke bab Amir pegi dapur - ajak ummi masak la, nak mamam...

b3nz said...

amek aku je lah keje... takde contract post ke beb? akkakkk dah mcm org gilak dah ni. tertekan uols. T_T

amiys said...

puterikurekure - hahah.. nak bentang tu yg payah tu.. org suka masuk bilik saya ni... kat KL Sentral dah terteleng kepala tido.. hahaha!

Ejamaria - ahahaha... tu la.. ummi malas masak ni...

Benz - xde la ben.. ari tu ada la post driver.. huhu...