SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, April 30, 2010

Keterlupaan yang kronik

Ok. Sangat-sangat memerlukan bantuan kot aku ni.

Sebab aku dah jadi sangat pelupa. Tadi nak isi borang apa benda ntah. Kena letak tarikh kawen. 

Tiba-tiba terus blur. Bila aku kawen ek? Aku ingat bulan 11. Tapi tarikh tu bila? *kecik ati la laki aku kalau tau ni*

Aku terus selongkar fail personal yang aku simpan kat opis ni. Cari surat nikah. 

Sampai macam tu sekali aku terlupa. Selalu kalau tarikh penting memang aku ingat gila babas punya la.

Tengok dalam hp tarikh 9hb. Tapi tak sure. Maka untuk mengconfirmkan tarikh tu terpaksa la cari surat nikah.

Apakah harus dilempang aje kasi kepala otak bergegar n ingatan kembali seperti sedia kala???

 

1 comment:

ninieZUERYANNIE said...

tompang bace.. hihiii.. klakar.. tp kdg2 mmg boleh terlupa.. tp nak bagitau kat org cam mesti org x caye kan.. nak tnye kat asben, mesti asben kecit ati.. huwaaa.. x sangke saye berjumpe org yg same spesies ngn saye..