SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, April 23, 2010

Kaki kecik badan besor

Dekat KL Sentral. Harus la sementara tunggu tren aku online. Boleh gigil sendi-sendi aku kalau tak berblogging. Wakakaka! Nampak benor tipu.

Ye, ke KL Sentral dengan kasut baru. Hekhekhek! Suka.. Suka...


Amacam, cun tak kasut tu? Hahaha! Warna meriah pulak tu. Kaler Almond ye. Kalau kat kedai ada la kaler kuning. Tapi harus ke aku beli? Sangat tak matching dengan kaki aku yang hitam berkerak ni.


Hahahaha!


Motif taruk gambar kaki????


Apesal kaki aku nampak kembang setaman aje tu. Hish... 


Sedap jugak la memakainya. Lembut aje gitu. Tapi agak tinggi la. Wedges ke apa benda orang panggil. Aku haram tak tau. Tau sarung kat kaki, sedap pakai, chantek la tu.


Disebabkan excited terlebih pakai kasut baru lenguh la kaki aku. Dalam komuter dari Shah Alam ke KL Sentral berdiri pasal tak ada seat dah. Huwaaaaa!!!!


Ada 1 kasut aku nak jual balik la.


Nanti aku iklankan. Aku baru pakai sekali aje. Tapi brand macam kat atas tu je la. Ada ke orang nak beli? Hahaha!

Aku pakai size 6. Sepatutnya size 5 tapi saje beli besar 1 size. Size 5 macam ngam-ngam soi aje.

Aku ni badan XL tapi kaki size S. Huhuhu... 

 



No comments: