SaYa SayaNg AnDa :)

Tuesday, January 26, 2010

Tak tido lagi dah lewat lepas tu merepek pasal Fahrin Ahmad pulak.. haha!

Dah pukul 11.15 tapi aku tak tido lagi.

Esok dah la kena pi Putrajaya pulak. Huuuu.. Sangap la aku kat Putrajaya tu karang.

Ada benda aku settlekan tu yang tak tido-tido lagi tu. Maklum la. Kata nak jadi bisneswoman. Heheh.. Terpaksa la berkorban masa sikit.

Sambil tu melayan gosip pasal Fahrin Ahmad menangis sebab cik LO buat statement dalam paper dia kaki pukul. Hoh! Kan dah kena saman ko LO. *motif layan gosip?*

Saje la nak tengok muka abe Fahrin yang macho ni menangis. Wakaka! Ala, ala abang ensem ni nangis buruk tau jadinya.

Hmm... Aku pun mana tau siapa salah siapa betul. Sebab nak sokong pun aku tak tau cerita sebenar kan. Tuan empunya badan aje boleh jawab.

Tapi abang Fahrin, mu tetap ensem. Wawawawa! *apa puji laki lain ni*

Tiba-tiba teringat time jumpa Fahrin kat PD dulu. Huhu... Macho n emsem sungguh la. Nasib baik aku waras lagi. Kot tak mau dah kena peluk. Sebab badan Fahrin amat la tegap n sedap dipeluk lagaknya. *gatai sungguh la kamu niiiii.. ish.. ish.. geleng-geleng kepala*

Eh, apesal aku melalut pasal Fahrin ni. Confirm ngantuk tu yang dok meraban tak tentu hala. Tido dulu la yeeee... Tata....

 

No comments: