SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, January 15, 2010

Chicken ball itu mentah

Balik dari opis tadi member aku ajak makan kat pizza hut yang baru bukak dekat pusat komersial seksyen 7. Ala, dekat-dekat pintu belakang Uitm tu...

Aku order nasik dengan chicken arabiatta apekejadah nama dia ntah. Set sensasi delight. Sebab dah lapar sangat la aku order nasik. Lunch aku tak makan sebab bantai tido.

Set aku dapat tu ada nasik dengan 3 bijik chicken ball yang kena lumur kuah spagetti la rasanya sebab rasa macam tomato je lebih. Arabiatta la sangattttt...

Aku dah lapar so bantai aje la. Asal boleh makan. Baru aje siat chicken ball ketiga terus tekak aku kembang semangkuk.

Chicken ball itu adalah separuh masak. EEEEYYYUUUUCCCKKKSSSSS!!

Merah-merah lagi daging dia. Putus selera akak...

Aku pun panggil la sorang budak waiter ni cakap chicken ball tu mentah. Dia amik pinggan aku bawak ke belakang. Masa tu nasik aku ada separuh lagi.

Tengok-tengok dia bawak balik kat meja aku nasik dah tinggal suku dalam pinggan kecik n dia ganti balik 2 chicken ball baru. Apekah???

Adakah begitu caranya menggantikan makanan aku???

Sungguh tak puas hati.

Tak nak pi lagi pizza hut situ. Huhuhu...


No comments: