SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, January 15, 2010

Aku buat slide tu pun dah kira baik laaaa yeeeee

Kat opis lagi. Kalau tak selalunya time ni aku dah dalam komuter on da way ke KL Sentral untuk balik jumpa my hubby n bucuk cayang Amir debab.

Sebab meeting hari Isnin kat Putrajaya n tiba-tiba banyak mencanak pulak notis meeting time aku apply untuk cuti n semua nak aku buat slide presentation n kalau boleh nak aku present. So, aku tak boleh balik kampung. Demmm!!!

Meeting saje sini situ sana sinun. Eh, asek meeting je bila keja aku nak settle ni.

So, this weekend adalah tidak free untuk merehatkan diri even aku tak balik kampung. Seploh kali dem lagi di situ. Sebab nak kena siapkan slide untuk presentation.

Aku siapkan aje.

Korang present sendiri k.

Jangan asek harap aku je sebab aku banyakkkk benda lain nak buat other than present n present n present.

Aku nak pi interview untuk dapat position kat kampung.

Kalau aku tak pi korang boleh ke tolong aku transfer ke Penang?

Of course tak boleh kan.

So jangan banyak songeh. Aku dah buatkan slide tu dah kira baik la. Asek aku je tolong present sampai bila korang nak tau pasal tempat sendiri macam ni.

 

1 comment:

ezzati said...

hahah..sabar2..baru durang rase lak cmna nk present..hehe