SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, January 29, 2010

N3 merepek aje ni.. Haha!

Lunch hour ni aku nak balik rumah kejap.

Sebab petang ni nak balik kampung. Aku nak balik basuh baju n kemas-kemas barang. Kata rehat lama. Heheh!

Baju aku dah menimbun dalam laundry bag tu. Dengan barang aku bersepah dalam rumah.

Tak macam mak orang ok.

Kalau naik tren ada orang sebelah ajak borak n tanya balik kampung buat apa aku jawab nak jumpa anak.

Terus diorang kata,

'Eh, dah ada anak ke? Ingat tak kawen lagi. Nampak muda lagi macam budak-budak.'

Hahahaha! Terus vontot aku mengembang seketika. Nyaris nak terkoyak seluar. Nasib baik pakai jeans. Kalau pakai slack dah nampak spender kot. Muakaka!

Itu namanya ai ni muka sentiasa muda. *perasannya tak boleh blah*

Hakhakhak!

Aku pakai kalau nak balik kampung tu t-shirt lengan panjang dengan jeans. Macam zaman-zaman student dulu. Tak ada la aku nak naik tren beranggun ayu pakai baju ala-ala nak pi kenduri kan.

Maybe sebab cara pemakaian aku tu kot nampak macam muda rumaja. Padahal dah remaja purba bak kata Kak Ogy. Kekekeke!

Jadi aku sajikan korang dengan muka tuan punya blog yang dikatakan muda *orang kata, aku tak kata.hahaha.* 

 
 Ni masa kursus kat Genting.. Nampak macam kurus sikit. Sekarang aku dah gumuk! Apa dah jadi dengan azam anda wahai tuan tanah?! Hahahaha!


 

2 comments:

|| NaFiRaa || said...

hahahhaha... kasi can lah rasa muda ye dak??

Mak Su said...

selamat dalam perjalanan :)