SaYa SayaNg AnDa :)

Thursday, January 28, 2010

slow aje hari ni

Aku ada mood nak buat keja.

Tapi kan aku rasa macam ada missing something somewhere. Dah la keluar rumah hari ni lambat. Sebab aku tertido balik lepas bangun pukul 6.30. Bangun-bangun tengok-tengok dah pukul 7.

Pulak tu tak ada perasaan bersalah dah bangun lambat boleh lemah gemalai sopan santun aku pi ke bilik air. Bersiap pulak jangan cakap la. Slowwwww sangat.

Drive kereta pun ampun aiii.. Tapi pagi tadi aku nyaris langgar orang. Sebab hari ni fikiran aku di awang-awangan.

My bad ok. Bukan salah encik yang naik motor membawa wifenya itu. *sorry inchik* Aku kuar nak masuk kiri tak tengok-tengok. Selalu tak macam tu. Ntah apa kena aku hari ni. Dengan jalan pagi ni jammed semacam.

Rupa-rupanya ada kenderaan berat apa nama dia aku tak tau nak sebut slow motion aje gedek gedek gedek kat jalan tu.

Kan dah merah punch card hari ni. Memang hari ni aku amat slow.


Aku lapar. Tapi tak ada benda nak makan.


Minum per'l cafe boleh kenyang ke?





No comments: