SaYa SayaNg AnDa :)

Sunday, January 17, 2010

Apesal la korang tak reti nak bukak kaunter ni??

Berjelir lidah aku ni mencari FRIM Kepong. Ni baru aje balik ni.

Buat apa aku cari FRIM? Eh, ada la... Projek besarrrrr punyaaaa! Hahaha! *kalau menjadi la*

Aku berangin sikit ni dengan Stesen komuter Shah Alam. Pagi tadi dalam pukul 10 aku pi nak beli tiket kaunter tutup. Ok, fineeee...

Aku pun balik dulu lepak-lepak. Lepas tu pi la mencari jalan ke FRIM. Sempat pulak menyinggah rumah makcik aku.

Balik dari rumah makcik aku lagi sekali gigihhhh ke stesen komuter Shah Alam. Tapi adekah tutup lagi kaunter tu?

Eh... Nak keja ke tak nak ni?

Confirm esok aku berlari ke hulu ke hilir nak kejar beli tiket lepas tu nak ke Putrajaya pulak. 

Hish...

Motif sangat kan ada kaunter tapi asek la nak tutup aje.

 

No comments: