SaYa SayaNg AnDa :)

Friday, January 1, 2010

Aku celebrate new year dengan tido dalam tren

Oh, bahagianya berada di kampung di saat tahun baru.

Lupa pulak. Hepi New Year 2010 u alls... Apa azam tahun baru? *soklan stereotype bila tahun baru kan*

Semalam lepas naik tren terus aku tido tak sedar dunia. Terbangun sekejap sebab ada orang nak dok kat sebelah. Lepas tu sambung tido lagi. Tersedar sebab rasa basah jek. Rupanya air liur basi meleleh kat sweater. Wakaka!


Lap-lap air liur sambung tido balik. Hahaha! Terbangun pulak sebab ada mangkuk tingkat 2 orang ni dok berborak macam sorang tu dok hujung gerabak sana, sorang hujung gerabak sinun. Kuat gila. Orang lain jeling-jeling pun dia buat selamba badak. Memang sah la pekak badak kot.



Sedar lagi sekali dah sampai Nibong Tebal. Just nice la kan time tu. Karang aku sambung tido lagi mau terlajak ke Padang Besar. Nehiii!



Amir macam biasa. Nampak ummi dia nak berdukung sesaje. Hamboi aih... Saje nak menguruskan ummi ye. Huhuhu..


Eh, semalam tahun 2009 lagi kan. Jadi aku tak bersalah la sebab beli sehelai lagi baju dengan sehelai inner kat KL Sentral kan.. kan... Wakakaka... Lempang sedas!


Kata pun nak menabung tu azam tahun 2010. Jadi mulai hari ini beta berjanji tidak berbelanja seboros-borosnya. Hahaha! *jangan janji tinggal janji je sudah le.. huhu..*






No comments: